Γιατί Ιδιαίτερο Μάθημα - Χημεία;

Στην Ελλάδα των τελευταίων δεκαετιών, η σταδιακή υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας έχει κάνει τους περισσότερους γονείς να αναζητήσουν για τα παιδιά τους ένα καλύτερο επίπεδο εκπαίδευσης στον ιδιωτικό τομέα. Μάλιστα για πολλά χρόνια, κυρίως πριν από την κρίση, τα ιδιαίτερα μαθήματα θεωρούνταν ως η κατεξοχήν αξιόπιστη επιλογή. Τα ατομικά μαθήματα στο σπίτι μπορούσαν να καλύψουν την ανάγκη των γονιών να αισθάνονται ότι παρέχουν στα παιδιά τους τις καλύτερες δυνατές συνθήκες μάθησης, παρά το υψηλότερο κόστος τους.

Έτσι λοιπόν, δεν είναι λίγες οι φορές που καλούμαστε να απαντήσουμε στην ερώτηση ενός γονέα για το αν είναι καλύτερο να εμπιστευτεί ένα φροντιστήριο ή έναν καθηγητή για ιδιαίτερα μαθήματα.

Φυσικά η απάντηση δεν μπορεί να είναι μονολεκτική ούτε γενική. Εξαρτάται από τις ανάγκες του καθενός. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να απαντήσουμε.

Αλήθεια είναι ότι όντως τα ιδιαίτερα μαθήματα, μπορούν να είναι για κάποιον η καλύτερη λύση, όμως σε καμία περίπτωση αυτό δε σημαίνει ότι αποτελεί πάντοτε την ιδανική επιλογή. Πόσο μάλλον στο μάθημα της Χημείας που είναι εντελώς διαφορετικό από π.χ. τα φιλολογικά μαθήματα.

Η ιδιαιτερότητα της χημείας έχει καταρχήν να κάνει με τη βασική ιδιότητα της, η οποία δεν είναι άλλη από το πείραμα. Ένας μαθητής για να κατανοήσει σε βάθος τις έννοιες και τα προβλήματα της χημείας πρέπει να εξοικειωθεί με αυτά, να πειραματιστεί και να δει πρακτικά τις εφαρμογές της χημείας.

Έτσι λοιπόν το Ιδιαίτερο Μάθημα – Χημεία μπορεί να λειτουργήσει ως ένα πολύ χρήσιμο πρόσθετο εργαλείο για τον μαθητή, ώστε να κατανοήσει σε βάθος τις έννοιες και τα προβλήματα της Χημείας, να εξασκηθεί με ασκήσεις και πειράματα και φυσικά να προετοιμαστεί άριστα για την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα του Ιδιαίτερου Μαθήματος – Χημεία είναι ότι έχει σχεδιαστεί να εξυπηρετεί τις ανάγκες ενός ιδιαίτερου μαθήματος, σε κατάλληλο περιβάλλον με τα απαραίτητα ερεθίσματα που έχει ανάγκη ο μαθητής για να εξελιχθεί.

Η πολυετής εξειδίκευση και κατάρτιση της καθηγήτριας Δρ. Άννας Β. Μπαριωτάκη σε θέματα παιδαγωγικής και διδακτικής της χημείας σε συνδυασμό με το ειδικά σχεδιασμένο περιβάλλον, αποτελούν τις ιδανικές συνθήκες, ώστε ο μαθητής να ενθουσιαστεί με το μάθημα της Χημείας, να καταλάβει την ουσιαστική της αξία και με τα εφόδια που θα αποκομίσει να αποδώσει τα μέγιστα για την μετέπειτα σταδιοδρομία του.

Μπορεί η τελική επιλογή να έχει να κάνει με όλους τους παραπάνω παράγοντες αλλά και πολλούς άλλους, οι οποίοι είναι ξεχωριστοί για τον κάθε γονιό και για κάθε μαθητή. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ξανασκεφτούμε τι είναι αυτό που κάνει ένα μάθημα ποιοτικό και τι είναι αυτό που εξασφαλίζει την εξέλιξη και την αγάπη του μαθητή για το μάθημα με το οποίο καταπιάνεται.

Εάν κι εσείς θέλετε να γνωρίσετε από κοντά τα οφέλη του Ιδιαίτερου Μαθήματος - Χημεία πριν κάνετε την τελική σας επιλογή, θα χαρούμε να σας δούμε στον χώρο μας και να προσφέρουμε στον υποψήφιο μαθητή μας ένα μάθημα γνωριμίας.

Τα νέα μας

στο Facebook...

02-04-2020
Είσαι καλός στο Σταυρόλεξο; Εναλλακτική, παράλληλη μέθοδος επανάληψης. Chemistry CrossWords: Έρχονται... σύντομα! #chemistryedugr #panellinies2020

στο chemistry.edu.gr...

2020-04-07 16:10:34
Σταυρόλεξο στην Χημική Ισορροπία (1)
2020-04-06 11:55:42
Σταυρόλεξο στη Θερμοχημεία (1)
scroll top